Comunicaţi cu vizitatorii folosind Zopim
Chat-ul live Zopim este o unealtă populară de asistenţă a vizitatorilor magazinelor online ori site-urilor web. Cu Zopim, vizitatorii site-urilor web vor vedea o fereastră în colţul din drepta jos al ecranului care afişează mesajul “Cu ce vă putem ajuta?” şi care le permite să răspundă. Dacă sunteţi online, veţi putea vizualiza mesajele vizitatorilor imediat. Dacă sunteţi offline, veţi vedea mesajele primite de îndată ce vă conectaţi la Zopim. Şi, din fericire, planul Lite Zopim este gratuit!
Înregistraţi-vă şi conectaţi Zopim la site-ul dvs. Webgarden
Să începem prin crearea unui cont la zopim.com . Apăsaţi butonul verde din dreapta sus, aşa cum este exemplificat mai jos.
Adăugaţi apoi numele dvs. (puteţi selecta mai târziu felul în care va apărea în căsuţa de chat) şi adresa de e-mail, bifaţi căsuţa din partea de jos (după ce aţi citit şi sunteţi de acord cu Termenii de Utilizare şi Politica de Confidenţialitate, desigur), şi confirmaţi.
Veţi primi un e-mail de la Zopim, precum cel afişat mai jos, care vă va cere să verificaţi adresa de e-mail.
Introduceţi parola de două ori şi confirmaţi.
După mesajul de întâmpinare din partea Zopim, puteţi începe să vă completaţi profilul. Cu această ocazie, puteţi modifica informaţiile din căsuţa ‘Display name” (Nume afişat), care reprezintă felul în care numele dvs. va apărea în căsuţa de chat.
Mai departe, în secţiunea “Embed Widget”, veţi vedea o fereastră cu un cod widget. Selectaţi-l şi copiaţi (ctrl+c) întregul cod
Într-o nouă fereastră a browser-ului dvs., deschideţi Webgarden.ro, autentificaţi-vă în pagina de administrare şi selectaţi butonul Setări din partea superioară a ecranului. În Setări deschideţi secţiunea Chat cu vizitatorii. Lipiţi (ctrl+v) codul copiat anterior în zona numită Cod widget, iar apoi apăsaţi Salvează.
Dacă deschideţi mai apoi site-ul dvs. web şi apăsaţi refresh (în cazul în care este necesar), veţi vedea ca widget-ul este activ.
Mai multe informaţii folositoare
Puteţi continua prin a vă întoarce la Zopim.com şi selecta Go to Visitor List (Mergeţi la Lista de Vizitatori).
Lista de Vizitatori oferă o vedere de ansamblu a vizitatorilor site-ului dvs. web, inclusiv a istoriei convorbirilor. Dacă pagina de administrare a Zopim.com este deschisă în browser, veţi primi o notificare audio de fiecare dată când primiţi un mesaj.
În momentul în care selectaţi un Vizitator din Visitor List (Lista de Vizitatori), o căsuţă pentru convorbire se va deschide imediat. Astfel, puteţi reacţiona şi răspunde vizitatorului dvs.
În secţiunea Settings - Widget- Settings - General preferences (Setări – Widget – Setări - Preferinţe generale) puteţi edita textul din căsuţa de chat. Dacă nu editaţi textul, Zopim va încerca să detecteze limba vizitatorilor dvs. şi să afişeze textul corespunzător.
Puteţi edita restul textului ce apare în căsuţa dvs. de chat prin accesarea tab-ului Greetings din partea de sus a ecranului.
Nu uitaţi că vă puteţi autentifica în pagina de administrare a Zopim în orice momento la dashboard.zopim.com. Dacă vreţi să maximizaţi beneficiile utilizării serviciului, ar fi util să fiţi logaţi la Zopim atunci când sunteţi online. Zopim oferă şi servicii plătite – puteţi avea mai mulţi agenţi care să poarte conversaţii simulatane cu vizitatorii, puteţi personaliza apariţia widget-ului, şi alte beneficii.
Notă: Zopim funcţionează doar pe site-urile web create după anul 2010.