Faceţi cunoştinţă cu... Zopim
Zopim este un serviciu de chat destinat magazinelor online precum şi altor site-uri comerciale, care permite contactul în timp real dintre vizitatori şi deţinătorul site-ului web.
Este foarte uşor să vă înregistraţi cu Zopim la www.zopim.com, iar apoi să realizaţi conexiunea la Webgarden conform acestor instrucţiuni .
Atunci când sunteţi conectat la Zopim, vizitatorii vor vedea un buton în colţul din dreapta jos care afişează “Discută cu noi” (ori orice alt mesaj de întâmpinare doriţi). În momentul în care acest buton este apăsat, o fereastră pentru chat-ul live se va deschide automat.
Dacă sunteţi offline, butonul va afişa “Lăsaţi-ne un mesaj” şi va permite vizitatorilor să vă scrie un mesaj. Dacă un vizitator părăseşte site-ul web înainte ca dvs. să îi fi răspuns, acesta va putea vedea răspunsul următoarea dată când vizitează site-ul. De asemenea, puteţi alege să ascundeţi widget-ul atunci când nu sunteţi online.
Ca şi administrator al site-ului web, puteţi să vă autentificaţi cu Zopim prin interfaţa web ori via telefonul mobil. În prezent, există aplicaţii disponibile pentru telefoanele cu sistem Android ori iPhone. Datorită acestor aplicaţii, veţi putea oferi un serviciu perfect pe durata întregii zile clienţilor ori potenţialilor dvs. clienţi.
Zopim oferă trei planuri tarifare diferite, dintre care unul este gratuit. Este limitat la un singur agent, care poate desfăşura o singură conversaţie la un anumit moment. Considerăm că această opţiune este suficientă pentru utilizatorii care încearcă acest serviciu pentru prima dată şi vor să-l testeze.
Credeţi că aţi putea beneficia de pe urma folosirii chat-ului Zopim pentru a comunica cu vizitatorii site-ului dvs.? Există ceva ce Zopim ar putea schimba ori îmbunătăţi?
Folosiţi Zopim?
Da
(1 | 14%)
Nu încă, dar aş vrea să încerc
(4 | 57%)
Nu, nu sunt interesat(ă)
(2 | 29%)