6  MODALITĂȚI SIMPLE pentru ca  un #magazin online să aibă succes
 
Unul din principalele aspecte pe care trebuie să le aveți în vedere atunci când deschideți un magazin online este  de a  câștiga încrederea clienților dvs.  și de a le oferi acestora o experiență cât mai plăcută atunci când vor naviga pe site-ul dvs. Vă prezentăm mai jos o listă a celor mai la îndemână modalități care va pot asigura succesul afacerii dvs.

1. Iconițele Social media
Prin includerea iconițelor social media este  simplu pentru clienții dvs. să vă urmeze, să își împărtășească  opiniile, listele lor de dorințe si achiziții, prieteniilor din mediile sociale, fiind astfel cei mai buni avocați ai afacerii dvs.
 
2. Despre noi
Cel mai ușor mod de a câștigă încrederea clienților este acela de a asocia unui nume  o imagine. Oamenii vor să știe că fac afaceri cu o persoană reală. O pagină Despre noi  este modul perfect de a spune un pic despre compania dvs., personalul sau chiar doar despre dvs. Includeți o imagine care arată clienților cine sunteți.
 
3. Politicile de returnare
Clienții doresc să știe că dacă ceva sosește rupt,  care nu se potrivește sau este diferit de ceea ce au crezut că ar fi, îl pot returna.  Specificați clar care sunt politicile de returnare, inclusiv  detalii cum ar fi numărul maxim de zile pe care îl au la dispoziție, dacă există sau nu taxe de returnare sau dacă pot de exemplu să returneze obiectele direct în magazin. Dacă oferiți  de exemplu returnarea GRATUIT,  poate doriți să afișați acest detaliu ca titlu principal pe pagina dvs. de start –homepage. Unele magazine online ca de exemplu Zappos  a cunoscut o creștere de 357% a vânzărilor, după instituirea unei politici de returnare gratuită pe timp de un an.
 
4. Costurile transportului și termene importante
Nimănui nu îi place ca detaliile legate de valoarea transportului să fie afișate la sfârșitul comenzii. De fapt, potrivit unui studiu publicat în iunie 2014 de UPS și comScore, costurile neașteptate de transport au fost motivul principal pentru abandonul unui coș de cumpărături. Includeți costurile de transport și un estimator pe zone, județe pentru a oferi o imagine clară a costurilor de transport înainte de efectuarea plații. Estimarea timpului de transport este de asemenea vitală, mai ales în preajma sărbătorilor cum ar fi Crăciunul, Sărbătorile Pascale, 1 Martie, 8 Martie. Asigurați-vă că includeți si opțiuni pentru livrarea mai rapidă în timpul acestor perioade de vârf.
 
5. Întrebări frecvente
Pe lângă scăderea numărului de apeluri telefonice și e-mailuri care au nevoie de un răspuns, o pagină de  Întrebări frecvente poate satisface nevoile clienților cu răspunsuri imediate la întrebările cele mai frecvente. Este foarte adevărat  să se presupună că nemulțumirea sau frustrarea unui client este sinonimă cu scăderea vânzărilor. De fapt, potrivit unui raport condus de Forrester, 55% din clienți sunt susceptibili să-și abandoneze achiziționarea dacă aceștia nu pot găsi un răspuns rapid la întrebarea lor. Puteți, de asemenea, să includeți  în răspunsurile dvs. link-uri către alte pagini, care vă vor salva timpul clienților dvs.
 
6. Cumpărături fără înregistrare
Oferiți clienților dvs. posibilitate de a face cumpărături în modul anonim. Nimic nu ucide mai repede impulsul unui client de a face cumpărături decât obligația de a crea un cont de la zero doar pentru aceasta. De fapt, potrivit unui sondaj 2014 de e-commerce, 23% din utilizatorii vor abandona coșul de cumpărături dacă sunt obligați să își creeze un cont nou de utilizator.
09/06/2015 14:35:00
info
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one